Νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

ΣΕ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις με την τοποθέτηση κατάλληλης σηματοδότησης θα προχωρήσει ο Δήμος Αγίου Νικολάου.

Τα θέματα αυτά θα εισαχθούν προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο, το οποίο προγραμματίζεται να συνεδριάσει στις 4 Αυγούστου για να ληφθούν και οι σχετικές αποφάσεις.



* Στην οδό Λατούς και στην προέκτασή της προς την οδό Κοντογιάννη μέχρι το Δημαρχείο πρόκειται να εφαρμοστεί ελεγχόμενη στάθμευση με χρονοκάρτα, κόστους 1 ευρώ/ ώρα. Αποφασίστηκε το κόστος της κάρτας στάθμευσης στους ελεγχόμενους χώρους στάθμευσης της πόλης να μειωθεί από 1,5 ευρώ σε 1 ευρώ/ ώρα, αν και από πλευράς δημοτικής αρχής διατυπώνεται επιφύλαξη αν αυτό λειτουργήσει ενδεχομένως αποθαρρυντικά ως προς τη χρήση του δημοτικού χώρου στάθμευσης της μαρίνας.

* Αντιθέτως παρά την αρχική απόφαση εγκαταλείπεται προς το παρόν η εφαρμογή ελεγχόμενης στάθμευσης στην οδό Επιμενίδου.

* Στο μισό τμήμα της οδού Λασθένους, που πρόσφατα αναπλάστηκε το οδόστρωμα, που αντικαταστάθηκε με κυβόλιθους, θα τοποθετηθούν πινακίδες που θα απαγορεύουν τη στάση και τη στάθμευση προς την πλευρά του οικοπέδου με τον αρχαιολογικό χώρο.

* Στη σύσκεψη έγινε για άλλη μια φορά συζήτηση, που αφορά στο αίτημα του ΚΤΕΛ να διασχίζει το κέντρο της πόλης με υπεραστικό λεωφορείο και μέσω της οδού Ρ. Κουνδούρου να παραλαμβάνει από τη στάση απέναντι στο Τελωνείο επιβάτες με προορισμό την Ελούντα. Μετά την αποπεράτωση του έργου ανάπλασης της Ρ. Κουνδούρου επιβλήθηκε στο ΚΤΕΛ απαγόρευση διέλευσης υποχρεώνοντάς το λεωφορείο να κάνει τον κύκλο από το Σταθμό του ΚΤΕΛ μέσω Μίνωος και να διασχίζει τον παραλιακό δρόμο για να παραλάβει τους επιβάτες της Ελούντας και στη συνέχεια μέσω οδού Κ. Παλαιολόγου και Ξηροκάμπου να κατευθύνεται προς Ελούντα.

Η απαγόρευση έχει προκαλέσει τις διαμαρτυρίες του ΚΤΕΛ, που ζητά επαναφορά στο προηγούμενο καθεστώς, κάτι που απορρίπτει η Δημοτική Αρχή, η οποία από την πλευρά της αντιπροτείνει τη δρομολόγηση μέσα στην πόλη μικρού «αστικού» τύπου λεωφορείο του ΚΤΕΛ, το οποίο θα παραλαμβάνει τους επιβάτες, θα τους μεταφέρει στο Σταθμό ΚΤΕΛ και από ‘κει θα επιβιβάζονται στα λεωφορεία με διάφορους υπεραστικούς προορισμούς. Η κίνηση των υπεραστικών λεωφορείων μέσα στον αστικό ιστό και ιδιαίτερα στο κέντρο του Αγίου Νικολάου είναι αδιανόητη, όπως τονίστηκε και στην τελευταία σύσκεψη καταγράφοντας την απόφαση της Δημοτικής Αρχής να μη δεχθεί το αίτημα υποστηρίζοντας ότι η παρουσία υπεραστικών λεωφορείων, που κάνουν στάσεις, προκαλεί σοβαρό πρόβλημα στο ήδη φορτισμένο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης.

Μάλιστα, η πρόταση του Δήμου προχωρεί ακόμη περισσότερο υποστηρίζοντας ότι όλα τα υπεραστικά λεωφορεία του ΚΤΕΛ θα έπρεπε να εισέρχονται και να εξέρχονται από την πόλη χρησιμοποιώντας μόνο τον κόμβο Ξηροκάμπου.

* Επίσης, θα προταθεί να καθιερωθεί ως ένας από τους χώρους στάθμευσης των δικύκλων η βόρεια πλευρά της Πλατείας ΕΛ. Βενιζέλου, μπροστά δηλαδή από το Τ. Ταμιευτήριο και το καφέ «Πιάτσα», όπου σήμερα ο χώρος καταλαμβάνεται μόνιμα από σταθμευμένα αυτοκίνητα και τις περισσότερες φορές διπλοπαρκαρισμένα.

Ο χώρος θα οριοθετηθεί με οριζόντια διαγράμμιση επί του οδοστρώματος, αφού απαγορεύεται η τοποθέτηση μεταλλικών μπαρών.

Ανάλογος χώρος έχει εντοπιστεί και σε δρόμο, πίσω από την πλατεία, στην συνοικία Στεφανιανά, όπου επίσης θα οριοθετηθεί χώρος για τη στάθμευση δικύκλων.

* Χωρίς νέες ρυθμίσεις φαίνεται να παραμένει στη φάση αυτή και μέχρι τουλάχιστον να ολοκληρωθεί η αναδιαμόρφωση του κόμβου του Νοσοκομείου και των κινήσεων των οχημάτων που καθορίζει σήμερα, παρά τα πολλά και σύνθετα κυκλοφοριακά προβλήματα που παρουσιάζει με αποτέλεσμα να προκαλούνται συχνά ατυχήματα. Σε αναστολή φαίνεται να καταλήγει και η αρχική απόφαση για επιβολή ελεγχόμενης στάθμευσης κατά μήκος του δρόμου απέναντι από την είσοδο του Νοσοκομείου και παρά το οξύ πρόβλημα που παρατηρείται με τα ατάκτως συνήθως διπλοπαρκαρισμένα οχήματα.
Πηγή : http://www.anatolh.com/index.php/agiosnikolaos/agnreportaz/9562-2010-07-26-08-10-27.html
abcs