Ο λόγος ... για τα ξένα κρουαζιερόπλοια τα οποία εγκαταλείπουν το λιμάνι του Ηρακλείου λόγω υψηλού κόστους και υποβαθμισμένων υπηρεσιών...
Περισσότερα από 220 κρουαζιερόπλοια χάνει από το 2011 το λιμάνι του Ηρακλείου ενω τα κερδίζουν τα λιμάνια των Χανίων και του Αγίου Νικολάου.
Σύμφωνα με τον τουριστικό πράκτορα και νομαρχιακό σύμβουλο κ. Μπαμιεδάκη, αυτό συμβαίνει γιατί το λιμάνι του Ηρακλείου δεν προσφέρει καλές υπηρεσίες ενώ τα κόστη για τις εταιρείες είναι μεγάλα.
Ενδεικτικά ανέφερε ότι το ποσό που θα πρέπει να καταβληθεί για την παραμονή ενός κρουαζιερόπλοιου στο λιμάνι για μια μέρα, φθάνει τα 8.000-10.000 ευρώ.
Στα ποσά συμπεριλαμβάνονται η καβοδεσία, το κόστος για τα απόβλητα, τα λεωφορεία που θα μεταφέρουν τους επιβάτες από το πλοίο στον επιβατικό σταθμό, τα χρήματα που εισπράττουν οι λεμβούχοι για την μεταφορά των αποσκευών των επιβατών, το ποσό που εισπράττει ο ΟΛΗ για κάθε επιβάτη.
Σύμφωνα με τον κ. Μπαμιεδάκη, τα ποσά που ζητούνται από τις εταιρείες από τα λιμάνια του Αγίου Νικολάου και των Χανίων, είναι πολύ μικρότερα ενώ όπως ανέφερε ο ίδιος, οι εταιρείες κρουαζιερόπλοιων έχουν κάνει στροφή και προς την Τουρκία γιατί εκεί οι υπηρεσίες είναι άριστες και η εξυπηρέτηση δωρεάν.
“Είναι κρίμα”, σχολίασε ο ίδιος, “να έχουμε καλοκαίρι 10 μήνες το χρόνο και να μην αξιοποιούμε αυτό το πλεονέκτημα όπως και το γεγονός ότι είματε μια αφελής χώρα γιατί έχουμε υπερβολικές οικονομικές απαιτήσεις χωρίς να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας”.
Πηγή : http://www.patris.gr
Περισσότερα από 220 κρουαζιερόπλοια χάνει από το 2011 το λιμάνι του Ηρακλείου ενω τα κερδίζουν τα λιμάνια των Χανίων και του Αγίου Νικολάου.
Σύμφωνα με τον τουριστικό πράκτορα και νομαρχιακό σύμβουλο κ. Μπαμιεδάκη, αυτό συμβαίνει γιατί το λιμάνι του Ηρακλείου δεν προσφέρει καλές υπηρεσίες ενώ τα κόστη για τις εταιρείες είναι μεγάλα.
Ενδεικτικά ανέφερε ότι το ποσό που θα πρέπει να καταβληθεί για την παραμονή ενός κρουαζιερόπλοιου στο λιμάνι για μια μέρα, φθάνει τα 8.000-10.000 ευρώ.
Στα ποσά συμπεριλαμβάνονται η καβοδεσία, το κόστος για τα απόβλητα, τα λεωφορεία που θα μεταφέρουν τους επιβάτες από το πλοίο στον επιβατικό σταθμό, τα χρήματα που εισπράττουν οι λεμβούχοι για την μεταφορά των αποσκευών των επιβατών, το ποσό που εισπράττει ο ΟΛΗ για κάθε επιβάτη.
Σύμφωνα με τον κ. Μπαμιεδάκη, τα ποσά που ζητούνται από τις εταιρείες από τα λιμάνια του Αγίου Νικολάου και των Χανίων, είναι πολύ μικρότερα ενώ όπως ανέφερε ο ίδιος, οι εταιρείες κρουαζιερόπλοιων έχουν κάνει στροφή και προς την Τουρκία γιατί εκεί οι υπηρεσίες είναι άριστες και η εξυπηρέτηση δωρεάν.
“Είναι κρίμα”, σχολίασε ο ίδιος, “να έχουμε καλοκαίρι 10 μήνες το χρόνο και να μην αξιοποιούμε αυτό το πλεονέκτημα όπως και το γεγονός ότι είματε μια αφελής χώρα γιατί έχουμε υπερβολικές οικονομικές απαιτήσεις χωρίς να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας”.
Πηγή : http://www.patris.gr
είναι ευχάριστο ότι έρχονται πέρισσότερα κρουαζιερόπλοια στον Άγιο!! Άλλα Το δυσάρεστο είναι οτι φέυγουν απο το Ήράκλειο....
Τι φοβερό σχόλιο!
πραγματι!ευχαριστω!!
Eμενα μπορει επιτελους καποιος να μου πει ΤΙ ΚΕΡΔΟΣ ΕΧΟΥΜΕ απο τα κρουαζιεροπλοια , εκτος απο τα λιμενιατικα βεβαια απο τα οποια δεν βλεπουμε ουτε σεντσι τρυπιο , τοσα χρονια ? Οπως κατεβαζουν τους τουριστες , τους φορτωνουν στα λεωφορεια και ντουγρου στο Ηρακλειο....και τους φερνουν πισω 5 λεπτα πριν τον αποπλου....κι αυτοι οι ελαχιστοι που μενουν , ειδαμε τοσα χρονια τι αφηνουν στον τοπο...αντε να μην ανοιξει ο στομας μου πρωινιατικα !!!!!!!!
+1 απλα....
δεν θα ηθελες να ξερεις τι θα γινοταν αμα δεν ειχαμε και τα κρουαζιεροπολοια.... κατεβα ρωτα και κανενα μαγαζατορα του "ευρυτερου λιμανιου"