Ανώτατη τιμή πώλησης βενζίνης στο νομό Λασιθίου

Η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας όρισε σήμερα την ανώτατη τιμή πώλησης της βενζίνης των 95 οκτανίων στα
1.545 ευρώ το λίτρο για τον νομό μας. Η βενζίνη 100 οκτανίων θα πρέπει να πωλείται κατά ανώτατη τιμή 1.745 ευρώ το λίτρο ενώ η diesel έως 1.326 ευρώ το λίτρο.

Η τιμή της απλής βενζίνης που ορίζεται ως ανώτατη για το νομό μας είναι κατά πολύ χαμηλότερη από την μέση τιμή πώλησης της βενζίνης στην περιοχή μας όπως είχαμε αναφέρει σε προηγούμενη ανάρτηση.

Μένει να δούμε αν οι τιμές αυτές θα εφαρμοστούν αφού τη προηγούμενη φόρα που είχε επιβληθεί πλαφόν στην τιμή πώλησης της βενζίνης ελάχιστοι φάνηκαν να το τηρούν. Αυτή την φορά βέβαια το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας ανακοίνωσε ότι θα διενεργεί εντατικούς ελέγχους στην αγορά για τον εντοπισμό πρατηριούχων που αισχροκερδούν, ενώ ο ο Άρειος Πάγος ανακοίνωσε ότι οι παραβάτες θα οδηγούνται στο αυτόφωρο.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις ανώτατες τιμές της βενζίνης σε άλλες περιοχές της χώρας πατήστε εδώ.
3 Σχόλια
  1. Ανώνυμος Says:

    Αγαπητοί, είμαι βενζινοπώλης στην περιοχή του Αγίου Νικολαου και θέλω να καταγγείλω τον εαυτό μου, ναι είμαι << παράνομος >>!!! Σε κάθε περίπτωση είμαι παράνομος και εξηγώ, αν ανοίξω και πουλήσω στις τιμές που είχα πριν το πλαφόν θα είμαι το βράδυ στο αυτόφωρο, αν πουλήσω στην τιμή του πλαφόν αναγκάζομε να πουλήσω κάτω από το κόστος (υπάρχει και εδώ παράβαση)οπότε θα ζημιώσω την επιχείρηση μου και κατά προέκταση την οικογένεια μου. Ευχαριστώ θερμά

  2. Ανώνυμος Says:

    Γιατι δεν βαζουν πλαφον και στις εταιριες που έχουν και μεγαλυτερο ποσοστο κερδους απο οτι τα βενζιναδικα; Ειναι πρωτοφανες το περιθωριριο κερδους της χονδρικης να ειναι μεγαλυτερο απο της λιανικης.
    Φοβαται η κυβερνηση το κεφαλαιο και τα βαζει με τους μικρους;;;;;

  3. Ανώνυμος Says:

    φίλε μου, έχεις λάβει υπόψη σου για τα καρτέλ και μάλιστα με τις ευλογιές του κράτους!!

Δημοσίευση σχολίου

abcs