To παρακάτω μήνυμα το λάβαμε από αναγνώστη που αναφέρεται στην αναγκαιότητα τουριστική προβολής του νησιού μας, και την κρισιμότητα της κατάστασης που έχουμε επέλθει.
Με μεγάλη μου λύπη διαπιστώνω ότι τη «βαριά μας βιομηχανία» όπως την αποκαλούμε με στόμφο , την διαχειριζόμαστε «με ελαφρότητα». Η πηχυαίοι τίτλοι της εφημερίδα σας που προαναγγέλλουν αλλαγές στις μεθόδους και στα μέσα για την Τουριστική Προβολή της Κρήτης καμία σχέση έχουν με τις προτάσεις των αρμοδίων κατά την χτεσινή σύσκεψη τους με τον Περιφερειάρχη...
Περίμενα να διαβάσω π.χ. για άμεση λειτουργία γραφείου “MARKETING DESTINATION” στην περιφέρεια που θα απαρτίζεται από ΝΕΟΥΣ!! έτοιμους επαγγελματίες .Ανθρώπους με εμπειρία και σπουδές στο αντικείμενο που θα δουλέψουν ώστε να γίνει η Κρήτη Παγκόσμιος Προορισμός.
Ανταυτού , εξαγγελία « Δομής που θα βγάζει στελέχη τα οποία στο μέλλον θα ασχοληθούν με την Τουριστική προβολή.». Μήπως φωτογραφίζει την ιδιωτική τουριστική σχολή που έχει ο κ. Νίκος Σκουλάς στο Ηράκλειο (και οι μαθητές του είναι έτοιμοι να αναλάβουν ) ο οποίος παρεμπιπτόντως είναι ή θα γίνει σύμβουλος του Πρωθυπουργού για θέματα τουρισμού? Λέω μήπως!!!!
Διαβάζοντας παρακάτω για τα προτεινόμενα μέτρα με τα οποία συμφωνώ απολύτως δεν υπάρχει κάτι καινούριο. Είναι τα αυτονόητα και όλα αυτά εφαρμόζονται ήδη εδώ και χρόνια από τις Νομαρχιακές επιτροπές Τουριστικής Προβολής της Κρήτης.
Καμιά καινούρια ιδέα!! Έχουμε στερέψει?.
Σημειωτέων, ότι δεν είδα πουθενά δικλίδες ασφαλείας για την αποτελεσματικότητα των προτάσεων αυτών.
Ποια θα είναι δηλ. η εγγύηση ότι όλη αυτή η προσπάθεια για την προβολή του τόπου δεν θα ακυρωθεί ερχόμενος ο επισκέπτης στον προορισμό.π.χ Προβάλουμε τα μονοπάτια για περιπατητικό τουρισμό και όταν ο ενδιαφερόμενος έρχεται δεν τα βρίσκει γατί οι υπεύθυνοι δεν τα αποψίλωσαν και είναι απροσπέλαστα. Ή τις τιμημένες με τη γαλάζια σημαία παραλίες μας και αυτές δεν είναι καθαρές ή δεν έχουν ανοίξει ακόμα λόγω μη έγκαιρης πρόσληψης του εποχικού προσωπικού.
Ας γίνουμε επιτέλους σοβαροί και ρεαλιστές γιατί το καράβι έχει βουλιάξει. Το θέμα είναι αν το σώσουμε ή το πατώσουμε.
Αναγνώστης
Με μεγάλη μου λύπη διαπιστώνω ότι τη «βαριά μας βιομηχανία» όπως την αποκαλούμε με στόμφο , την διαχειριζόμαστε «με ελαφρότητα». Η πηχυαίοι τίτλοι της εφημερίδα σας που προαναγγέλλουν αλλαγές στις μεθόδους και στα μέσα για την Τουριστική Προβολή της Κρήτης καμία σχέση έχουν με τις προτάσεις των αρμοδίων κατά την χτεσινή σύσκεψη τους με τον Περιφερειάρχη...
Περίμενα να διαβάσω π.χ. για άμεση λειτουργία γραφείου “MARKETING DESTINATION” στην περιφέρεια που θα απαρτίζεται από ΝΕΟΥΣ!! έτοιμους επαγγελματίες .Ανθρώπους με εμπειρία και σπουδές στο αντικείμενο που θα δουλέψουν ώστε να γίνει η Κρήτη Παγκόσμιος Προορισμός.
Ανταυτού , εξαγγελία « Δομής που θα βγάζει στελέχη τα οποία στο μέλλον θα ασχοληθούν με την Τουριστική προβολή.». Μήπως φωτογραφίζει την ιδιωτική τουριστική σχολή που έχει ο κ. Νίκος Σκουλάς στο Ηράκλειο (και οι μαθητές του είναι έτοιμοι να αναλάβουν ) ο οποίος παρεμπιπτόντως είναι ή θα γίνει σύμβουλος του Πρωθυπουργού για θέματα τουρισμού? Λέω μήπως!!!!
Διαβάζοντας παρακάτω για τα προτεινόμενα μέτρα με τα οποία συμφωνώ απολύτως δεν υπάρχει κάτι καινούριο. Είναι τα αυτονόητα και όλα αυτά εφαρμόζονται ήδη εδώ και χρόνια από τις Νομαρχιακές επιτροπές Τουριστικής Προβολής της Κρήτης.
Καμιά καινούρια ιδέα!! Έχουμε στερέψει?.
Σημειωτέων, ότι δεν είδα πουθενά δικλίδες ασφαλείας για την αποτελεσματικότητα των προτάσεων αυτών.
Ποια θα είναι δηλ. η εγγύηση ότι όλη αυτή η προσπάθεια για την προβολή του τόπου δεν θα ακυρωθεί ερχόμενος ο επισκέπτης στον προορισμό.π.χ Προβάλουμε τα μονοπάτια για περιπατητικό τουρισμό και όταν ο ενδιαφερόμενος έρχεται δεν τα βρίσκει γατί οι υπεύθυνοι δεν τα αποψίλωσαν και είναι απροσπέλαστα. Ή τις τιμημένες με τη γαλάζια σημαία παραλίες μας και αυτές δεν είναι καθαρές ή δεν έχουν ανοίξει ακόμα λόγω μη έγκαιρης πρόσληψης του εποχικού προσωπικού.
Ας γίνουμε επιτέλους σοβαροί και ρεαλιστές γιατί το καράβι έχει βουλιάξει. Το θέμα είναι αν το σώσουμε ή το πατώσουμε.
Αναγνώστης
Δημοσίευση σχολίου