Η σοκαριστική συνέντευξη του Νίκου Κούνδουρου που περιγράφει την περιπέτεια που έζησε πριν λίγες μέρες.



"Κατάφερα να σωθώ επειδή,όπως με πίεζε ο ένας με το μαξιλάρι για να μου κόψει την αναπνοή, είχε δημιουργηθεί ένα πολύ μικρό κενό από όπου έπαιρνα μικρές ανάσες." Ετσι περιγράφει o Νίκος Κούνδουρος τις δραματικές στιγμές που έζησε στα χέρια των κακοποιών, παραθέτοντας ανατριχιαστικές λεπτομέρειες από την εισβολή των τεσσάρων ληστών στη μονοκατοικία όπου διαμένει. Ο σκηνοθέτης μίλησε στο "ΘΕΜΑ" μέσα από τη Μονάδα Εμφραγμάτων του νοσοκομείου Γ. Γεννηματάς όπου νοσηλεύεται μετά τη δολοφονική επίθεση που δέχτηκε τα ξημερώματα της Πέμπτης μέσα στο ίδιο του το σπίτι στην περιοχή του Μετς.




-Πώς είναι η κατάσταση της υγείας σας;


Μου έσπασαν τέσσερα πλευρά, μου έκαναν κομμάτια το πρόσωπο, ενώ μου έριχναν γροθιές ακόμη και στην καρδιά. Δεν μπορώ καν να σηκωθώ από το κρεβάτι, ενώ σε λίγο θα μπω για νέες εξετάσεις.-Πώς μπήκαν στο σπίτιας;
Εγώ δεν κλειδώνω την πόρτα του σπιτιού μου. Ετσι έχω συνηθίσει από μικρός, ενώ και η γειτονιά που μένω, στο Μετς, είναι ήσυχη και συχνά περιπολεί κάποιος αστυνομικός. Από εκεί φαίνεται ότι μπήκαν. Η ώρα ήταν 2 μετά τα μεσάνυχτα και καθόμουν στην πολυθρόνα μου στο γραφείο μου και έβλεπα τηλεόραση. Ξαφνικά, από την πόρτα που βρίσκεται στην πλάτη μου τέσσερις άνδρες πετάγονται σαν μαύρες τίγρεις πάνω μου και αρχίζουν να με χτυπούν σε όλο μου το σώμα με απίστευτο μίσος. Προσπάθησα να αντισταθώ, αλλά ήταν τέσσερις και ήμουν μόνος μου.


-Είδατε τα πρόσωπά τους;


Όχι, διότι φορούσαν άσπρες μάσκες, ενώ είχαν και γάντια.


-Ηταν Ελληνες ή ξένοι;


Οι τρεις μιλούσαν σπαστά ελληνικά και μία ξένη γλώσσα, αλλά εκείνη την ώρα δεν μπορούσα να καταλάβω ποια. Ο τέταρτος μιλούσε ελληνικά." Εγω, ρε μαλάκα, είμαι Έλληνας", μου φώναζε.


-Κρατούσαν κάποιο όπλο;


Δεν είδα κάποιο όπλο, αλλάτα χτυπήματά τους ήταν αφάνταστα βίαια. Εκοψαν τα καλώδια του τηλεφώνου και μου έδεσαν τα χέρια και τα πόδια. Στη συνέχεια ο ένας πήρε ένα μαξιλάρι και με αυτό με πίεζε στο πρόσωπο."Πνίξ’ τον, τον πούστη, τι περιμένεις;" του φώναζε κάποιοςαπό τους άλλους τρεις. Είχα σχεδόν χάσει τις αισθήσειμου. Κατάφερα να σωθώ επειδή, όπως με πίεζε, είχε δημιουργηθεί ένα πολύ μικρό κενό από όπου ανέπνεα με μεγάλη δυσκολία.


-πιστέψατε ότι θα σας σκότωναν


Ημουν σίγουρος! Διάβασα τελευταία για κάποιους ληστές που μπήκαν στο σπίτι ενός ηλικιωμένου, τον σκότωσαν και στη συνέχεια πήραν ό,τι βρήκαν. Πίστευα ότι θα ήμουν ένα ακόμη θύμα. Δεν έρχονα σε κλέψουν με αυτό τον τρόπο. Μπορούσαν να μου δέσουν τα μάτια και στη συνέχεια να πάρουν ό,τι θέλουν. Ηταν ένα απίστευτο ξέσπασμα βίας από κάποιους μάλλον καποιους ξένους οι οποίοι μένουν ανά δέκα σε σπίτια-τρύπες και μόλις μπήκαν σε ένα νεοκλασικό σπίτι με κάποιον πλούτο, έβγαλαν απίστευτο μίσος για τον ιδιοκτήτη του. Θέλησαν να πάρουν εκδίκηση για το χάλι τους. Πρόθεσή τους ήταν ο θάνατος, η κλοπή ήταν απλώς ένα μέρος της "δραστηριότητάς" τους. Ηταν τέσσερα κτήνη.


-Πώς σας άφησαν;


Αυτός που με πίεζε με το μαξιλάρι κάποια στιγμή με άφησε. "Πού είναι το χρήμα, ρε μαλάκα;" φώναξε και στη συνέχεια μου ξανασκέπασε το πρόσωπο προτού προλάβω να μιλήσω. Παράλληλα, οι άλλοι έκαναν άνω κάτω το σπίτι. 'Υστερα από λίγο με αφήνει και τους δείχνω πού είναι το χρηματοκιβώτιο, από όπου πήραν 3.000 ευρώ. Μου ζήτησαν καιτο κλειδί του αυτοκινήτου, αλλά τους απάντησα ότι δεν έχω αυτοκίνητο. Πήραν ακόμη δύο βυζαντινές εικόνες, αλλά καιμία μικρή μηχανή λήψεως. "Αρκετά κλέψατε, φύγετε τώρα",τους είπα, ενώ μέσα μου πίστευα ότι προτού φύγουν θα με πνίξουν ή θα μου κόψουν με ένα μαχαίρι τον λαιμό. Τελικά έφυγαν σιωπηρά λέγοντάς μου: "Μην κουνηθείς, ειδάλλως θα σε σκοτώσουμε".


-Σας αναγνώρισαν όση ώρα βρίσκονταν στο σπίτι σας;


Οχι. Πιστεύω πάντως ότι δεν εισέβαλαν στο σπίτι μου τυχαία. Προφανώς τους είχε γυαλίσει το μάτι και υποθέτω ότι το παρακολουθούσαν για 3-4 ημέρες και μόλις βρήκαν την ευκαιρία εισέβαλαν.


-Εχετε ξεπεράσει το σοκ;


Ψυχολογικά τα πάω καλά, δεν είμαι και κάνα παιδάκι. Σωματικά, θα δούμε τι άλλο θα βρουν οι γιατροί, γιατί έχω χτυπήματα σε όλο το πρόσωπο και το σώμα. Εύχομαι να μη συμβεί σε κανέναν άλλον ποτέ αυτό που έζησα.

πηγή: εφημερίδα "Θέμα", έκδοση Κυριακή 24 Οκτωβρίου

Σχόλιο από Μαντράκι: Τις θερμότερες ευχές μας για ταχεία ανάρρωση στον κ. Κούνδουρο. Λυπούμαστε βαθύτατα για το συμβάν αλλά και  για την νέα πραγματικότητα που επικρατεί στην Ελλάδα. Δυστυχώς τέτοια κρούσματα βίας είναι σε έξαρση και οι πολίτες είναι ανήμποροι να υπερασπιστούν τις περιουσίες και κυρίως τις ζωές τους.


0 Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

abcs