K. Λέχου: «Δεν μου έλειψε τίποτα, μα τίποτα, απ’ την Αθήνα»

Η Κατερίνα Λέχου μιλάει για τις εντυπώσεις της από τη Σπιναλόγκα:
«Είμαι υγιής και έχω την ευτυχία να είναι μαζί μου άνθρωποι, όχι πολλοί, αλλά που έχω πραγματική σχέση μαζί τους.

Τι άλλο να ζητήσει κανείς για να είναι ευτυχισμένος;» δήλωσε σε συνέντευξή της η Κατερίνα Λέχου και προσέθεσε μιλώντας για τις εντυπώσεις της από τη Σπιναλόγκα: «Ζεις χωρίς να οδηγείς, να χάνεσαι σε μποτιλιαρίσματα, να ‘χεις νεκρό χρόνο, να βρίζεις, να μουντζώσεις και να φτάνεις τρελαμένος άνθρωπος στο σπίτι σου.
Η ποιότητα ζωής δεν συγκρίνεται εκτός Αθήνας, αρκεί να μπορείς να κάνεις κι αυτό που αγαπάς. Δεν μου έλειψε τίποτα, μα τίποτα, απ’ την Αθήνα. Η απόσταση για μένα δεν είναι η πρακτική, δεν έχει μέγεθος, αλλά είναι ψυχική κι εκεί έχει υπόσταση. Με όσους αγαπώ είμαι κάθε μέρα μαζί».

Πηγή : Ανατολή
0 Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

abcs